Objednávkové číslo: GRD978-80-247-1970-2
Autor: Alexander Verweyen
Vydavatelství: Grada
Základní informace:
Direct mailing, e–maily, telefonování, osobní jednání. Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky - ať už osobní, telefonické či prostřednictvích e-mailu nebo dopisu. Zjistíte, jak přesvědčivě kontaktovat zákazníka telefonem, dopisem či emailem, jak pro zákazníka vytvořit nabídku na míru a systematicky ji sledovat a ověřovat zájem zákazníka, či jak při osobním kontaktu jednání úspěšně uzavřít. Díky řadě kontrolních seznamů, cvičení a příkladů z praxe se na svá konkrétní jednání můžete perfektně připravit. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny prodejce, obchodní zástupce či pracovníky telemarketingu, a řadu námětů v ní jistě naleznou i prodejní manažeři, kteří prodejce řídí, či lektoři, kteří je školí.
KNIHA - Walter Brueggemann: Bible a postmoderní představivost. Písmo jako scénář života, Vyšehrad, Praha 2016, 162 s.
celý článek
KNIHA - Josef Imbach: Biblické divy a zázraky. Nadčasový existenciální význam, Vyšehrad, Praha 2017, 208 s.
celý článek